Harmony Hostel - Zator

Harmony Hostel - Zator
$$$$
Przegląd

Hostel znajduje się 10 minut spacerem do centrum Zator i 10 minut jazdy do łowisko Karpik.

Lokalizacja

Mniej więcej 1 km dzieli obiekt od Park Świętego Mikołaja.

42 minut wystarczy, aby dojechać do lotniska im. Jana Pawła II Kraków-Balice.

Pokoje

Łóżka posiadają poduszki hipoalergiczne, poduszki antyalergiczne i hipoalergiczne poduszki puchowe. Zapewniamy kabinę prysznicową walk-in i oddzielną toaletę.

Jedzenie

Oferowane są takie udogodnienia jak kuchenka mikrofalowa, czajnik elektryczny i lodówka.

Przydatne informacje
Przyjazd/Wyjazd
od 16:00-18:00
od 09:00-10:00
Udogodnienia
Darmowy prywatny parking dostępny jest na terenie obiektu.
Bezpłatny bezprzewodowy Internet jest dostępny w całym hostelu.
Inne informacje
Zwierzęta domowe
Zwierzęta domowe nie są akceptowane.
Kalendarz cen i dostępność pokoi
Sprawdź dostępność i ceny dla swoich terminów już teraz!

Dostępne pokoje

Private Bathroom Double Room
    3 osób
  • Miejsce do spania:
    Łóżko podwójne lub dwa łóżka pojedyncze typu Twin
Pokój trzyosobowy

Opinie o Harmony Hostel

9.0 /10
Idealnie23 opinie
Podziel się swymi doświadczeniami z nami.Napisz recenzję
    9.8

W hostelu było czysto i przyjemnie umeblowane pokoje z wygodnymi łóżkami i telewizorem. Lokalizacja była znakomita, blisko do Energylandii i restauracji oraz sklepów. Bardzo miła właścicielka służyła pomocą. Ogólnie miejsce godne polecenia z możliwością posiedzenia na tarasie.

Czesław Polska,
    9.2

Bardzo czyste i zadbane wnętrze, pachnąca pościel i ręczniki, przestronna łazienka dla osób niepełnosprawnych, dobrze wyposażona kuchnia, pomocna i miła obsługa.

Brak.

Edward Polska,
    9.0

Gorąco polecam ten hostel! Jest doskonale położony niedaleko parku rozrywki, co sprawia, że jest to idealne miejsce dla rodzin z dziećmi. Pokoje są bardzo czyste i schludne, a łóżka są wygodne, zapewniając miły sen po całym dniu zabaw. dzięki telewizorowi z kanałami telewizji kablowej, można zrelaksować się wieczorem i obejrzeć ulubione programy. Łazienka jest również bardzo czysta, a obecność suszarki do włosów to dla mnie duży plus. Obsługa hostelu jest bardzo pomocna i miła, zawsze gotowa udzielić informacji lub pomóc w czymś. Wspaniałe wrażenie robi również dobrze wyposażona kuchnia, która umożliwia przygotowanie własnych posiłków.

Jedynym niefortunnym aspektem tego hostelu jest jego cena. Wydaje się być nieco wygórowana w porównaniu do jakości.

Grzegorz Polska,
    9.8

Czystość, świeże ręczniki, kompletnie wyposażona kuchnia, wygodne łóżka, miła obsługa.

Naprawdę w porządku.

Janusz Polska,
    8.6

Miejsce bardzo przytulne i czyste, z dużą łazienką i wygodnymi łóżkami. Obsługa była pomocna i miła. Polecam sprawdzić to miejsce w Harmony.

Michał Polska,
    8.4

Harmony Hostel w Zatorze ma dogodną lokalizację, co było dla nas bardzo wygodne. Również podobało nam się, że pokój był czysty i schludny, a pościel świeża i pachnąca. w hostelu mieliśmy dostęp do dobrze wyposażonej kuchni, gdzie nie brakowało nam niczego. Obszar zewnętrzny z ławkami i stołem był idealny na wieczorne spotkania. Łazienka była mała, ale utrzymana w czystości i porządku.

Jedyną rzeczą, która nas drażniła, było to, że przy śniadaniu w kuchni panował tłok, brakowało miejsca do posiedzenia. Jeszcze jeden stół i kilka dodatkowych krzeseł by się przydało.

Joanna Polska,
    8.8

Podczas naszego pobytu mieliśmy przyjemność zatrzymać się w uroczym hostelu. Okolica była cicha i spokojna, co zapewniło nam spokojny wypoczynek. Pokój, w którym mieszkaliśmy, był ładny i schludny, z wygodnymi łóżkami i telewizorem. Dużym plusem był również fakt, że mieliśmy do dyspozycji przestronną łazienkę. Personel i właścicielka byli bardzo przyjaźni i pomocni, a rezerwowanie i odbieranie kluczy przebiegło szybko i bezproblemowo. Doceniam również zniżki, jakie otrzymaliśmy na bilety do Energylandii oraz możliwość grillowania w tarasowym ogrodzie hostelu. Całkowicie polecam to miejsce, w którym można miło odpocząć po całym dniu spędzonym w parku rozrywki.

W tej cenie byłoby super, gdyby była dostępna osobna łazienka. Wspólne korzystanie z jednej łazienki dla 4 pokoi tworzy pewne kolejki i może być nieco uciążliwe.

Anna Polska,
    8.0

Pobyt w tym hostelu był naprawdę udany! Pokój był bardzo czysty i świeżo wyremontowany, a pościel pachniała świeżością. W pokoju mieliśmy dostęp do telewizora i wygodnych łóżek, co po męczącym dniu w parku rozrywki było naprawdę miłe. Obsługa była niezwykle uprzejma i pomocna, szczególnie pani, która nas przywitała. Była bardzo rozmowna i służyła nam wszelką pomocą. mieliśmy możliwość zaparkowania samochodu na terenie ogrodzonego obiektu, co było dużym plusem. Na zewnątrz było również kilka miejsc do siedzenia, gdzie mogliśmy spędzić wieczory w towarzystwie.

Jedynym negatywnym aspektem tego hostelu był brak mini zestawów hotelowych w łazienkach, takich jak mydełka czy żel pod prysznic. Jednakże, biorąc pod uwagę wszystkie pozytywne cechy tego miejsca, ten minus nie miał wpływu na naszą ogólną satysfakcję z pobytu.

Stanisław Polska,
    9.8

Harmony Hostel Zator może pochwalić się czystymi pokojami, świeżą pościelą i czystymi ręcznikami. Kuchnia jest dobrze wyposażona i do dyspozycji gości są stoliki na zewnątrz, gdzie można miło spędzić wieczór. Obsługa dba o czystość i jest bardzo pomocna. lokalizacja hostelu blisko parku rozrywki jest wygodna dla gości.

Współlokatorzy nie zachowali się kulturalnie, wybudzając nas głośnymi rozmowami i zjadając nasze jedzenie bez pozwolenia.

Marian Polska,
  • Bardzo dobrze
    7.2

Przytulne miejsce, wygodne łóżka, miła obsługa, altanka na tarasie, ogrodzony parking, kuchnia dobrze wyposażona.

Nie było nic, co by mi się nie podobało.

Anna Polska,
    9.6

Bardzo podobała mi się lokalizacja hostelu, niedaleko od parku rozrywki, co sprawiło, że mieliśmy łatwy dostęp do atrakcji. Pokój, w którym się zatrzymałam, był bardzo czysty i przyjemny. Wygodne łóżka naprawdę zapewniły mi dobrze wypoczynek po całym dniu zwiedzania. Telewizor z kanałami telewizji kablowej był miłym dodatkiem, pozwalającym na relaks wieczorem. Łazienka również była czysta i schludna, a suszarka do włosów była świetnym udogodnieniem. Obsługa hostelu była bardzo pomocna i przyjazna, zawsze gotowa odpowiedzieć na moje pytania. dostęp do dobrze wyposażonej kuchni był naprawdę wygodny.

Jedynym małym minusem był brak dostatecznej ilości gniazdek w pokoju. Musiałam poszukać przedłużacza, aby podłączyć wszystkie urządzenia elektroniczne, które miałam ze sobą.

Tomasz Polska,
    8.6

Nasz pobyt był udany dzięki bardzo sympatycznej Pani właścicielce, która dbała o nasz komfort pod każdym względem. Lokalizacja hostelu była świetna, szczególnie dla nas, jako grupy przyjaciół, którzy planowaliśmy wyprawę do Energylandii. Pokoje były czyste, a łóżka wygodne. W hostelu mieliśmy dostęp do dobrze wyposażonej kuchni, co było bardzo wygodne. Podobało nam się również, że było sporo miejsca na zewnątrz, gdzie mogliśmy odpocząć wieczorem.

Jedynym negatywnym aspektem była łazienka, którą musieliśmy dzielić z innym pokojem. To było trochę niewygodne, zwłaszcza gdy byliśmy w większej grupie.

Walerian Polska,
    9.2

Naprawdę podobało mi się położenie tego hostelu. Był blisko parku rozrywki, co sprawiało, że można było wygodnie spacerować tam na piechotę. w okolicy były restauracje i sklepy, więc nie brakowało nam miejsc, gdzie zjeść czy zrobić zakupy. Pokój, w którym nocowaliśmy, był bardzo czysty i przyjemnie urządzony. Łóżko było wygodne, a telewizor w pokoju był miłym dodatkiem. Łazienka również była czysta i zadbana, a oprócz tego była dostępna suszarka do włosów. Obsługa hostelu była pomocna i miła, zawsze chętnie nam pomagali. Mieliśmy również do dyspozycji dobrze wyposażoną kuchnię, co było bardzo wygodne.

Niemniej jednak, było słychać sąsiadujących gości z powodu cienkich ścian. To trochę przeszkadzało nam w odpoczynku i czuliśmy się nieco niekomfortowo.

Robert Polska,
    9.8

Czyste i przyjemne pokoje. Blisko do Energylandii i restauracji. Miła obsługa. Udogodnienia, takie jak telewizja i prywatna łazienka. Dobra lokalizacja.

Wiktor Polska,
    8.2

Bardzo podobało mi się czyste i przytulne pokoje w Harmony. Właściciele dbają o wysoką jakość i są bardzo pomocni. Możliwość zostawienia samochodu na terenie obiektu to dodatkowy atut. Polecam odwiedzić to miejsce.

Jadwiga Polska,

Często zadawane pytania (FAQ) o Harmony Hostel

Jakie ciekawe miejsca znajdują się w pobliżu Harmony Hostel?
Podczas pobytu w Harmony Hostel, goście mogą zwiedzić Park Świętego Mikołaja w 850 m.
Czy w pobliżu Harmony Hostel można znaleźć jakiś środek transportu publicznego?
Tak, przystanek autobusowy Zator Szkola znajduje się w 550 m od Harmony Hostel.
Jakie metody płatności akceptuje Harmony Hostel?
W Harmony Hostel goście mogą zrealizować płatność tylko gotówką.
Jakie rodzaje pokoi oferuje hostel?
Hostel oferuje takie rodzaje pokoi jak Quadruple Room also comes with a barbecue, Quadruple Room features a seating area, a dining area, a terrace with garden views as well as a shared bathroom boasting a walk-in shower i Double Room is comprised of a flat-screen tv with cable channels, a private bathroom as well as a terrace with a quiet street view.
Czy ten hostel posiada kuchnię?
Tak, ten hostel posiada wspólną kuchnię wyposażoną w kuchenkę mikrofalową, czajnik elektryczny i płytę grzejną.
Jakie łazienki oferuje Harmony Hostel?
Prywatna łazienka wyposażona w suszarkę do włosów jest dostępna w niektórych pokojach Harmony Hostel.